به گزارش روابط عمومی آتیه سازان حافظ و به نقل از پایگاه خبری تابان خبر،سولماز حق وردی وردانی در آستانه فرارسیدن روز خبرنگار، ضمن تبریک این روز و گرامیداشت مقام شامخ شهدای خبرنگار و شهدای جنگ تحمیلی، به تشریح آخرین دستاوردها و رویکردهای این شرکت در استان پرداخت.
وی با تاکید بر رسالت خطیر و مسئولیتآفرین اصحاب قلم در امر آگاهیبخشی و ترویج حقیقت، از تلاشهای آنان در راستای تنویر افکار عمومی قدردانی کرد.
مدیر شعبه آتیهسازان حافظ در آذربایجان شرقی از رشد قابل توجه تعداد مراکز درمانی طرف قرارداد در سطح استان خبر داد.
حقوردی وردانی ادامه داد: در حال حاضر ۶۳۰ مرکز درمانی طرف قرارداد و فعال در آذربایجان شرقی وجود دارد که این آمار، حاکی از افزایش ۵۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.
وی افزود: هدف ما از این توسعه، افزایش دسترسی بیمهشدگان به خدمات درمانی و سلامت با کمترین هزینههای مالی و کاهش پرداخت از جیب برای کلیه آحاد جامعه تحت پوشش است و لیست بهروز این مراکز نیز به صورت مستمر در سایت رسمی شرکت آتیهسازان حافظ برای اطلاعرسانی به بیمهشدگان عزیز قابل دسترسی است.
بیمه اکمل و پوشش جامع برای بازنشستگان
حقوردی وردانی همچنین به معرفی طرح موفق «بیمه اکمل» پرداخت و اظهار داشت: این طرح با هدف کاهش بار مالی بازنشستگان محترم صندوق کشوری طراحی شده است، از آنجا که بیمههای پایه و تکمیلی موجود، پوشش کاملی نداشتند، بیمه اکمل با تنوع در پرداختی و خدمات، گستره وسیعتری از نیازهای درمانی این عزیزان را پوشش میدهد. در حال حاضر، بالغ بر ۲۱ هزار نفر از بازنشستگان استان تحت پوشش این طرح قرار دارند. هدف اصلی ما، ارائه خدمات باکیفیت و بدون منت به بیمهشدگان است تا بتوانیم به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند بیمار جز رنج بیماری، مشکل دیگری نداشته باشد جامه عمل بپوشانیم.
تعهد به کاهش پرداخت از جیب و تنظیمگری در صنعت بیمه
او در خصوص تعهدات شرکت در حوزه قیمتگذاری و سقف او در پوشش خدمات، تصریح کرد: آتیهسازان حافظ به عنوان یکی از بزرگترین شرکتهای فعال در حوزه بیمه درمان، نقش مهمی در تنظیمگری قیمتگذاری بیمه تکمیلی ایفا میکند. ما متعهد به ارائه خدماتی سریع، باکیفیت و توأم با احترام هستیم و در بسیاری از خدمات تحت پوشش خود، سقف پوشش را به صورت آزاد و بر اساس آیتمهای انتخابی بیمهگذاران قرار دادهایم.
مدیر شعبه آتیهسازان حافظ در آذربایجان شرقی برنامه راهبردی ما بر کاهش پرداخت از جیب مردم متمرکز است تا مطابق برنامه هفتم توسعه، این نسبت حداکثر به ۳۰ درصد برسد، از این رو، افزایش عمق پوشش خدمات از اولویتهای اصلی ماست .
پیشگامی در تحول دیجیتال و کرامت در خدمت
حقوردی وردانی با اشاره به شعار کلیدی شرکت عدالت در دسترسی، کرامت در برخورد و شفافیت در خدمت، از توسعه گسترده خدمات الکترونیک به عنوان یکی از راهبردهای کلان آتیهسازان حافظ یاد کرد.
وی بیان داشت: توسعه خدمات الکترونیک، صرفا یک ابزار فناورانه نیست، بلکه بخشی از استراتژی ما برای تحقق عدالت در دسترسی و ارائه خدمات با کیفیت یکسان در تمامی نقاط کشور است، ما با ارائه خدمات غیرحضوری تا سقف ۳ میلیون تومان از طریق ثبت موبایلی، نیاز به حضور فیزیکی بیمهشدگان را به حداقل رساندهایم.
تاییدیه سازمان بازرسی کل کشور و ساختار خدماتی گسترده
مدیر شعبه آتیهسازان حافظ در آذربایجان شرقی به اخذ تاییدیه از سازمان بازرسی کل کشور برای فعالیتهای شرکت بدون نیاز به مجوز از بیمه مرکزی به عنوان یک دستاورد مهم اشاره کرد.
حق وردی وردانی در تشریح ظرفیتهای خدماتی شرکت، گفت: ساختار سازمانی آتیهسازان حافظ شامل ۲ ساختمان ستادی، ۴۰ شعبه استانی، حدود ۶۰۰ نمایندگی و دفاتر پیشخوان و مرکز ارتباط با مشتریان به شماره 021- 75013 است.
او افزود: ما با افتخار اعلام میکنیم که رضایتمندی بیمهگزاران کلان، حدود ۸۰ درصد است که این رضایت از نامهای شاخصی چون کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی، اکمل صندوق بازنشستگی کشوری، صندوق رفاه فولاد و مجتمع ذوبآهن اصفهان، گواهی بر کیفیت بالای خدمات ماست.
ارسال دیدگاه :